Midsommar helgen.

Haha. Ja, igår blev det en trevlig kväll med familjen.
En lugn kväll, med mycket roligt. Lite barndomsminnen kom upp så att säga.
Studsmatta, och avslut med Bamse på tv. Haha.
Det var ju till Albin så klart, men då får vi andra också titta ju. Och det sjuka var ju att man kom ihåg vad som hände i avsnitten. Sinnes. Hur kan man komma ihåg sådana saker som man såg när man var väldigt liten?

Midsommarafton blev väldigt lugn för mig! Har haft en lång vecka, och kände att jag behövde vila!
Så jag var faktiskt hemma för mig själv, och mös. Riktigt härligt.

Idag ska jag träffa Therese! Första gången vi ska umgås sedan hon kom hem. Eller alltså jo, vi har träffats, men det har liksom varit på jobb. Vi har inte haft någon möjligthet att träffas och umgås som vi brukar. Vilket innebär: snacka skit, äta gott, och bara njuta av en lugn dag!

Kanske prata en eventuell Europa resa. Får se. Vi har pratat om att börja tänka på det, och planera lite, så att man har en grund, fall i fall det faktiskt finns möjlighet att vi kan göra det nästa sommar. Det är i vilket fall som helst dags att börja spara pengar till en sådan resa! Men vi får se vart dagen leder.
Vi hade ju hoppats på fint väder, så att man kanske kunde legat på stranden lite, men det fanns inte på kartan alls typ...=(

Men tack alla för en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0