Otroligt Duktig.

Ja, igår var jag otroligt duktig! Ger absolut mig själv en klapp på axeln!
Jag ringde till jobb klockan 9. Frågade hur många pallar godis det kommit, vilket de dessvärre inte visste än, eftersom bilen inte kommit dit än. Försenad som vanligt. Så vi bestämde att jag skulle börja klockan 11 ( 3 timmar innan ordinarie tid ). Somnade om, och vaknade igen klockan 10. Jävlar. Då blev det stressigt värre kan jag ju säga! Slängde mig in i duschen, och slängde på mig mascara, för att sen slänga mig ut i bilen.
Blev faktiskt bara fem minuter försenad! Jävla idioter på vägen. Är det 90, så håller man väl för fan minst 100?? Eller hur systeryster. =P Haha. Kunde inte låta bli med den piken.

Väl på jobb, så jobbade man häcken av sig med godiset som vanligt. Jävligt jobbigt, men samtidigt jäkligt roligt, eftesom man får göra något annat än sitta i kassa för en liten stund, och ha lite ansvar. Byggde gavel, gjorde snyggt, frontade, och packade upp mina tre pallar. Hann till och med att gå igenom en del datum. Har dock en hel del kvar på den fronten. Men man kan tyvärr inte hinna med allt, det är bara ett faktum. Svetten den rann, men det är sånt man får ta. Haha. Nej, så illa var det väl inte, men jag jobbade hårt!

För att sedan sluta 20.30. Skickade sms till en kompis, och hämtade upp honom, för att bege mig ut till motionsslingan ännu en dag. Milen! Känns så jävla skönt när den är avklarad. Är lika nöjd med mig själv varje gång. Och sakta men säkert, så blir det förändring på kroppen. Man får väl vara nöjd med det lilla.
Eftersom jag är skitkass på att hålla min jäkla diet, så får jag väl själv skylla mig. Men det är fan sommar, och det är så gott med mat. Men jag tänker ändå efter en hel del innan jag äter något.

Sen när man väl var på väg hem, så körde jag förbi mina gamla klasskamrater, så självklart stannade man och pratade med dom en del. Fy fan va roligt vi hade. Vi satt på en bänk i en park, och bara snackade strunt rent ut sagt. Precis som det var i skolan. Haha. Så jävla underbart!
Här har vi två riktiga vänner också. Måste börja ta mig lite mer tid till dom också! Ännu en gång: Hellre riktiga vänner än ytliga vänner!

När jag väl kom hem, så slocknade jag som en liten bäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0