Solsken.

Idag är det strlande sol ännu en dag, och jag är leeeeeedig! För en gångs skull är jag ledig när det är fint väder. Underbart!
Även denna dagen har jag än så länge varit sjukt duktig.

Steg upp klockan 8, och började tvätta och städa. Darlingen kommer och ska övernatta inatt. Måste ju renbädda sängen och sådant då. Dock vet jag ju redan att det kommer ligga katthår över hela golvet igen när vi väl kommer hem, men det får väl vara så då. Det är sådant man får ta när man skaffat sig katter...

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, och fixa till sig, för att sedan göra sig i ordning.
Det bär av in till stan, där jag ska göra en liten snabb inhandling till stranden. Vatten och lite nötter.
Ska även hämta upp Therese så lagom till att hon slutar. Och sen blir det till att hämta upp en till, och så dra oss ner till stranden. Där man kan ligga och blir brun, och må lite dåligt över sig själv. =P Inte nog med att man inte fått drömkroppen än, så är man ju så sjukt vit. Haha.
Men "drömkroppen" ( mitt mål ) har jag faktiskt till den 15 augusti på mig att fixa. Då befinner jag mig i Turkiet, och vill hemskt gärna trivas lite bättre.

Sen blir det hem till mor, för att slänga sig in i duschen en snabb runda, och bege sig till sitt jobb för att inhandla till kvällsmaten. Som skall ätas hemma hos Marcus. Där vi sedan ska bege oss ifrån för att gå på bio.
Har så sjukt höga förväntningar! Kommer säkerligen bli besviken...Men det är något man får ta sen.

Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen, så att man kan börja göra sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0