Underbara Dagar.

Dessa lediga dagar, har varit underbara dagar!
Onsdagen var vi först på stranden, för att bränna oss ( rejält ). Som vanligt, så brände jag mig rejält, och som vanligt var det mest skinkorna som fick sin del av solen. Men ja, det är som vanligt när jag solar första gången på året.
Sen på kvällen blev det inhandlat mat, för att bege oss till Marcus och tillaga maten. Alltid lika gott med tacos. Trevligt var det allt också!
Sen bar det av ner på bion, för att se den nya Transformers filmen. Riktigt bra. Inte i närheten av ettan, men det är nog mest för att jag förälskat mig i den filmen. Men den var fan bra. Rolig och allt.
Sen så blev det myspys där hemma, med övernattningskamrat. =)

Onsdag morgonen innebar att inhandla solkräm, och frukost. Och så fick jag första Transformers filmen på brevlådan, så vi såg en liten del av den.
För att sedan ta med oss katterna ut, och sola lite till. Dock solade inte jag så mycket, men vissa har ju sådan tur, så att de faktiskt kan sola mer, även om de har bränt sig...
Sen på eftermiddagen, så körde vi in till Ystad, för att bege oss ner till Saltsjöbaden. Där vi skulle träffa min syster och hennes arbetskamrater för att spela volleyboll. Kan ju bara säga som så att jag har lite smått ont i min arm idag. Men det är sånt man får bjuda på om man ska vinna! =P
Sen blev det en lugn kväll framför tv:n hemma hos Andreas för min del. Trevligt trevligt.

Men nu måste jag se till att börja göra mig i ordning inför jobbet. De lediga dagarna är över. Nu har jag 8 dagar att se fram emot på jobb....
Men sen har jag SEMESTER! Det kommer bli najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0