Första Dagen.

Igår var det första arbetsdagen på tre dagar, och det var faktiskt ganska så skönt. Att komma ut. Att träffa folk.
Men det är på något sätt obehagligt att komma tillbaka, och upptäcka att där är så mycket nytt på så kort tid!
Men det är bara till att vänja sig, precis som vanligt.

Men igår var humöret på topp. Ungefär som i början när jag jobbade där. Men det försvinner säkerligen snart igen. När man stöter på ännu mer problem, precis som vanligt. Men idag är det jobb igen, och sen är det en ledig helg! Det skall bli jävligt skönt. För även om jag varit hemma i tre dagar, så har det ju inte varit så jäkla skönt, eftersom man varit sjuk.

Men i helgen är det en massa jag vill göra! För en gångs skull är där inget inplanerat, och jag känner för att fixa och dona i lägenheten. Så jag skall försöka göra så gott jag kan, och hinna med så mycket som möjligt!
Jag hoppas även på fint väder, eftersom jag fått tillbaka suget för fotografering. Och det är underbart när man verkligen känner ett sug efter att ut och hitta motiv till foton.

Men nu blir det åter till Lost, igen...Snart klar med säsong 3 också. Och sen kommer det bli lite uppehåll på Lost, eftersom vi inte har säsong 4 här hemma. Får väl se till att köpa den snart också.
Men jag skall låna en annan serie av en arbetskamrat idag, så jag kommer nog kunna sysselsätta mig i helgen också. Haha.
Har upptäckt att jag blivit en liten serie nörd. Men ja, alla har vi våra perioder. Och detta är tydligen min serie period. Och har även börjat bli lite av en bok period. När jag inte ser Lost, så läser jag min bok. Och eftersom jag snart inte har mer att se av den serien, så får jag väl gräva ner mig i boken! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0