Fortsättning.

Idag fortsätter det. Lost...
Ja, man kan väl inte säga mer än att jag är fast i Lost träsket.
Har redan sett två avsnitt idag, och är just nu på mitt tredje. Men idag skall jag väl även försöka få lite mer gjort i lägenheten, eftersom jag mår rätt så mycket bättre idag än de andra dagarna!
Tog väl mer eller mindre en extra dag. Jag anser att det alltid är bättre att göra det när man varit sjuk. När man sitter i kassan, så hanterar man egentligen jävligt mycket baciller. Och jag vill gärna bli helt frisk innan jag sätter mig i skiten igen!

Men nu skall jag i alla fall fortsätta titta lite på min tv. Men jag skall uppdatera lite senare hur saker och ting ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0