Fotografering.

Jag och en arbetskamrat har börjat prata om att ge oss ut och fota lite.
Har tusen och en idéer, och hoppas på att det blir lite varmare snart, så att man kan börja ge sig ut för att fånga fina bilder.
Men tyvärr så är det så mycket som skall stämma för att man ska få bilderna som man vill ha dom.
Men i alla fall, så skall jag börja leta efter objektiv och extern blixt som jag kan köpa till kameran!
I helgen, så hade jag tänkt att ge mig ut och försöka hitta fina platser att fotografera på. Det är halva saken. En bra plats. Och sådant tar tid att hitta...
Sen så skall man bara försöka få in någon dag också, men det kommer så fort vädret blir lite varmare och bättre. Vi har båda ganska så mycket samma idéer, och det är foton som jag tagit liknande innan.
Men det blir bara en extra erfarenhet för oss båda så att säga. Jag är ju inte precis en jävligt bra fotograf, men man kan inte bli bättre heller, om man inte får prova nya saker osv.

Tusen och en idéer, och de skall snart verkställas. Ska bli så jävla roligt!
Någon som har förslag på platser som är fina att fota på, och motiv och liknande, så säg till!?
Och någon som känner till någonstans man kan hitta objektiv och tillbehör till Olympus E-400 för rimliga priser..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0