Helgen.

I helgen har det hänt en hel massa!
I lördags, så hade jag semester, och Jolle kom hit tidigt på morgonen. Började lungt med frukost, för att sedan sätta igång i arbete. Se till att få upp en hel massa saker på väggarna som jag ville ha upp!
Sen helt plötsligt, så började klockan bli massor, och det blev stressigt värre...
Vi hann dessvärre bara med hälften av vad jag ville ha upp...=(
Men sen bar det av in till Ystad, för ett snabbt klädbyte, för att sedan vidare ut till syster. Där blev det lite fördrink, och snabbt som tusan vidare mot tåget. Väl på Svågertorp, så var vi så sjukt sent på det, och stressigt värre blev det, men dessvärre missade vi tåget....Fick vänta hela 20 minuter. Och då fick det ju självklart bli vätskepaus!
Men vi kom i alla fall med tåget därefter. Vi gick och tog platser, där det satt två personer i kupén. Efter bara en minut eller liknande, gick den ena...Jaha? Och vi hade fortsatt trevligt! Men efter någon minut till, så gick nästa också...
Va fan!? Har vi satt oss i tysta kupén eller??? Jag var tvungen att gå och titta, men nej...Det var inte riktigt så, men vi blev ensamma i alla fall.
Sen på Köpenhamns station, så mötte vi upp Jesper och Maria, och vandrade runder på stan lite. Gick in och tog en öl och någon nacho tallrik på Hard Rock. Och sen så vandrade vi runder på Ströget. Väldigt fint, inte alls som några turister eller så:
Man måste väl ha flaskorna i beredskap!? Man kan ju bli akut törstig. Två fjortisar på två olika vis.
En som försöker dölja drickandet: Utblandat i Coca-cola flaska.
Och en som springer runder med flaskan öppet: Den fjortisen som tror att han är såååå cool.
Haha.

Sen kom vi i alla fall fram till konserten, och denna gången fick vi i alla fall se den!
Eller ja. Alla utom jag. Men musiken var bra! Fick höra den denna gången! Jag mådde så sjukt dåligt, så jag höll mig i utkanten, så att det inte skulle hända en olycka....
En jävligt lyckad kväll, förutom illamåendet, enligt mig i alla fall!
Tack alla!

Kommentarer
Postat av: axl

var de drickan som var dålig? ;)

2009-03-25 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0