22:12

Jag vandrar så lätt bort i mina tankar. Jag vandrar så lätt tillbaka några år.
Då man kanske kunnat göra om lite saker. Kunnat göra lite saker ogjort. Kunnat börja om...
Tänk så mycket man skulle gjort annorlunda. Så många misstag man velat ta tillbaka.
För rätt så många år sedan, så hade jag det otroligt bra. Men jag såg inte riktigt det på det viset just då...

Samtidigt, så ser jag en massa nytt framför mig också. Men har inte riktigt modet att göra så mycket åt det.

Med andra ord:
Jag har börjat få mina vårkänslor tillbaka, och då börjar man tänka alldeles, alldeles för mycket...

Men nu ska jag försöka sätta upp mål att klara av. Så att jag håller mig sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0