Jobbig dag.

Igår var det en jobbig dag.
Mådde egentligen hur bra som helst. Men.... Jag var så sjukligt trött. Hade ju bara sovit tre timmar, och det märktes... Så fort jag hamnade i kassan, så höll jag på att sitta rakt upp och ner och somna. Det pipande ljudet när man drar varorna var inte längre jobbiga. De gjorde mig mer och mer sömnig. Kände att jag trotts allt klarade mig bättre ute och packa upp varor. För som sagt. Jag mådde inte ett dugg illa.

Men när jag gick på toa, och inser att jag håller på att sitta och somna, då var det dags att ta sig i kragen. Det startade problem i kassan, och först då vaknade jag till liv. Höll mig vaken, och var ändå ganska så pigg. Då hade jag ju ändå bara jobbat i 6 timmar redan... Som en zombie...

Upptäckte under dagens gång även ett fett blåmärke på mitt ben. Hur det nu än kommit dit...
Men det gör fruktansvärt ont, och sitter så lägligt så att jag alltid slog emot det när jag satt i kassan.

Men jag kom hem i slutändan i alla fall, och jag somnade som en stock så fort jag la huvudet på kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0