Mysdag.

Idag är det en riktig mysdag. Det är dåligt väder ute, och jag har just börjat göra mig i ordning för avfärd.
Har faktiskt en hel del att fixa med idag. Eller njaä. Inte fixa, men att spendera min tid med om jag säger så.
Jag ska alldeles strax bege mig som köttleverans till Nybrostrand, till min faster.
För att sedan köra vidare till Köpingebro och fika tillsammans med en arbetskamrat. Snacka en hel massa skit, och bara ta det lugnt. Sånt som är guldvärt.

För att sedan bege mig in till lilla Ystad, hem till A, laga middag, se på film, och så ska jag göra en smarrig äppelpaj hade jag tänkt mig!
Mysig dag detta! Bara ta det lugnt lite, och umgås med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0