Stressigt, stressigt!

Sjukt stressigt inför morgondagen. Vet inte riktigt hur jag egentligen ska hinna med allt. Men förhoppningsvis fixar jag ju det i slutet.
Idag är det så sjukt tråkigt väder. Det är ett tröttsamt väder.
Om en timmes tid, så ska jag göra mig i ordning inför jobb. Köra iväg, och ta mitt sista pass för denna veckan. Ett kort pass. Ska bli riktigt skönt att vara ledig i helgen sen. Även om den som vanligt är fullbokad.
Men längtar till imorgon!! Ska göra middag till 16 personer. Som ska befinna sig i min lägenhet, och äta. Ska bli intressant att se. Men det blir inte bättre än man själv gör det!
Men nu ska jag lägga mig och slappna av lite. Och sen bär det av.

Kommentarer
Postat av: Swica

Tack för igååår hjärtat. Som vanligt så ordnade du grym mat. Puss!

2009-11-08 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0