10:23

Då har man dragit sig upp, och även hunnit göra sig i ordning. För att alldeles strax gå ut och sätta mig i bilen, och köra iväg till jobb.
Jag måste börja stiga upp tidigare nu för tiden också. Mitt nya jag måste börja lära sig det också. Det är egentligen den sista förändringen jag ska göra i mitt nya liv. Se till att skärpa till mig när det gäller att sova länge.
Jag tränar för fullt, jag äter lite bättre. Så nu är det bara att man ska ta tag i dagen när den börjar, och inte när det är lunch.

Idag är det ju söndag. Och jag och J har ju en tradition på söndagar nu för tiden!
Det är: God middag, McLeod's och lite gott snacks till det hela kvällen lång.
För att sedan skeda tillsammans och vakna upp något så när tidigt...Haha.

Men nu får jag gå ut och värma upp bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0