13:28

En tidig morgon. Vaknar upp, inte ensam för en gångs skull.
Och så beger vi oss ut på en härlig morgonpromenad. Sinnes vad kallt det plötsligt blivit. Jävla höst. Hösten är fin, men kylan slår så jävla hårt. Det kändes som om öronen och näsan mer eller mindre skulle trilla av.
Men gud vad skönt när man faktiskt gjort det!
Sen begav man sig in till Ystad, för att inhandla en iPod. Stolt ägare av en ny iPod. Dock har jag inte ägt någon innan, så jag har väl en del att lära mig nu. Men det ska vi ta tag i lite senare i eftermiddag! Passade även på att köpa ett sådant armband som man kan sätta iPoden i. Så kan jag nu njuta ännu mer utav träningen.

Direkt efter att jag inhandlat den, så begav jag mig ner för att träna. Idag själv dock. Men det gick prima. Svettades lika mycket ändå. Haha.

Men nu ska jag ta tag i det jag behövt ta tag i ett bra tag nu. Jag ska sortera i dator och den externa hårddisken! Ett MÅSTE. Fan va mycket skit man har på den. Så nu lär jag väl kunna sitta här resten av dagen...
Men någon ska ju göra det också. Tvätten håller ju på samtidigt. Känner mig jäkligt effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0