22:38

Innan idag, så såg jag filmen Be Kind Rewind. Verkligen inte min stil på film! Men Jack Black har i för sig aldrig varit någon höjdare enligt mig...

Just nu, så sitter jag dock och tittar på 21, vilket verkar vara en helt ok film. Kortspel är alltid roligt att sitta och titta på. Så nu ska jag återgå till min soffhörna, och mysa med Berit.
Imorgon är det dags för ännu en arbetsdag. Men den blir förhoppningsvis lugn.
Har hört lite rykten på jobb om att jag nog kommer bli tillfrågad om en sak...Vet dock inte vad jag ska säga än...Vill man ha mer ansvar eller inte...?

Får se hur man gör i slutändan. Har ju faktiskt inte blivit tillfrågad riktigt än...
Tack och godnatt för mig.

Kommentarer
Postat av: axl

21 är bra :)

2009-10-19 @ 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0