Bitter?

Nej, absolut inte! Bara trött och grinig...
Förstår mig inte på varför det finns sådana här tidiga tider. Och att man frivilligt ser till så att man kommer upp vid dessa tider!? Usch och blä.
Men i alla fall, så hoppas jag på att jag kommer hinna fixa allt det jag tänkt mig.
Idag drar jag och en kompis upp för att hälsa på Therese i Jönköping! Ska bli så sjukt roligt! En helg med enbart tjejer. Bättre kan det inte bli! Skitsnack på hög nivå har jag en känsla av! Haha.

Sen så i grinigheten, så fattar jag inte hur man kan snacka så mycket om hur man ALDRIG skulle få för sig att flytta till någonstans, och sen så letar man ändå lägenhet och funderar på att flytta dit.
Självklart får folk göra som de vill! Men jag är så trött på att alla ska vända kappan efter vinden. Att man inte har egna åsikter och tankar. Men det kanske är för jobbigt? Inte vet jag.

Jag trivs bra där jag är just nu i alla fall! På alla sätt och vis!
Men nu ska jag bara se till att packa klart, och göra mig i ordning, sen bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0