23:45

En underbar kväll!
God middag, bestående av pasta med pastasås. Underbart!
För att sedan tillaga äppelpaj tillsammans med Albin. Riktigt gott var det.
Har suttit och slappat och pratat skit hela kvällen typ.

Jag hann faktiskt nästan till och med städa helt klart i lägenheten också. Har mest sortering av papper och liknande inne på kontoret. Men det får bli en annan dag. Förmodligen på onsdag.
Sitter just nu framför tv:n och ser på CSI. För att alldeles strax bege mig in till sängen, fortsätta läsa min bok, för att sedan sova gott. Nyrakade ben och nytvättade lakan är fortfarande sååå underbart.

Före:                                                        Efter:








Och nu har ni fått ta del av min lägenhet också. Som jag så länge skullat lägga ut bilder på. Trivs så sjukt bra nu! Och ännu bättre ska det bli när jag får upp det sista!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: axl

lyckades både städa bort en katt o solen ;)

2009-10-27 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0