Skönt!

Just nu känns det så sjukt skönt!
Jag och Joanna var just och tränade. Det är skönt att ha kommit igång ordentligt nu!
Det är nu det gäller! Det är nu jag ska träna en fem dagar i veckan, och när jag inte är på gym, så ska jag sysselsätta mig med någon form av träning här hemma också.
Försöka se till att äta nyttigare också. Det är väl egentligen det som är det svåraste.
Men jag letar för fullt efter nyttigare recept på internet. Så ikväll ska det bli något med lax hade jag tänkt mig.
Och så ska det bli serier med så nyttigt tilltugg som möjligt.
Ikväll blir det McLeod's. Även om jag redan sett allt, så är jag fan lika inne i det nu, som jag var sist. Helt sjukt! Men det är väl för att det är en bra serie helt enkelt.

Uppdatering under dagens gång senare. Tvätt och städ som gäller idag. Ser ut som ett litet krig här hemma hos mig för tillfälligt. Och tyvärr kunde inte min väldigt bra händiga karl komma och hjälpa mig med tavlorna idag. Så det kommer tyvärr ta ett tag innan det kommer upp.
Men idag ska här städas upp, och fixas, så att man kan ha en trevlig myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0