15:45

Har just kommit hem. Slängt i en maskin tvätt. Satt mig framför tv:n och datorn. Satt igång en film. Nu blev det Capote. Har ingen som helst aning om vad det är för någon. Men vi får väl se. Håller på att gå igenom en jäkla massa filmer som jag inte sett innan. Så vi får väl se.

Sen kommer mor på middag, så blir det till att äta upp lite rester ifrån kalaset. Gott var det, så det kan man alltid äta en gång till! Och likaså med efterrätterna! Gott gott. Ska försöka klämma in en film till sen ikväll.


En riktigt dålig film enligt mig. Hände mer eller mindre inget i den, och jag blev bara så trött av den. Sjukt seg. Verkligen inte min stil på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0