Ingen vanlig dag.

Nej, idag är det ingen vanlig dag, för idag är det faktiskt min födelsedag! :)
Dock vet jag inte om man längre ska vara så glad över att bli äldre...? Men men. Va fan. Får väl vara glad över att man träffar familjen och liknande.

Men än så länge är jag inte klar. Har en hel del kvar att fixa innan folk kommer. Ska städa, tvätta, baka och laga middag. Så hoppas på att jag hinner med allt innan. Och även hinner vila och slappna av lite innan gästerna kommer förhoppningsvis. Så man inte sitter och somnar vid matbordet...
Jessica är INGEN morgonmännsika!

Men nu måste jag i alla fall fortsätta med städningen och allt runt omkring. Ska börja baka så fort jag fått lite mer ordning i köket. Uppdaterar förhoppningsvis under dagen. När jag vilar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0