Irritation.

Jag är något trött på omgivningen. Trött på mig själv. Trött på allt.
Idag har jag varit hemma, för en skrikande migrän. Jävla skit säger jag bara.
Men jag har ändå passat på att få en hel massa gjort i alla fall! Har storstädat. Tre rum klara, fem rum kvar.
Imorgon ska jag fortsätta. Få allt klart inför mitt kalas, så att man bara behöver dra över allt lite snabbt innan folk kommer. Vad ska man bjuda på till middag? Har inte riktigt bestämt mig än...

Kan inte riktigt låta bli att skratta när jag såg slingblonderat hår på en kille idag. Tillbaka till fjortis åren känner jag bara. Men det är kanske bara jag.

Sen så har jag unnat mig själv en myskväll. Ansiktsmask, oljor, lång dusch, tända ljus och myspys.
Nu ska jag sätta igång min box med Desperate Housewives säsong 2.

Och när man storstädade i sovrummet, så hittade man något. Något som jag egentligen vet att det finns där, men det är knappast något man tittar på dagligen.
Min kill-låda. Jag har en hel låda med minnen ifrån karlar. Vilka underbara minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0