Myskväll.

Idag har det varit en lugn och slapp dag.
Efter kalaset igår, så stannade två av mina vänner kvar, och såg film. Det blev filmen Sahara.
En action/komedi. Helt ok. Inte någon världsbäst, men den var helt ok att bara sitta och slappa och titta på.
Kalaset blev lyckat. Underbara presenter, och trevligt sällskap.
Fick ett halsband av min mormor, som betyder väldigt mycket för mig. Riktigt fint var det. Ett väldigt enkelt, men väldigt fint!

Dagen började med att man vaknade upp, satte sig framför tv:n för att titta på McLeod's, och så brädde man några mackor. Ritkigt najs.
Sen så tvingade jag med mig lite sällskap in till Ikea. Vilket som vanligt blev lite väl dyrt..
Men jag är nöjd med mina inköp, så jag klagar inte! Ska bara få någon att hjälpa mig med att få upp allt sen också, men det ska vi nog allt kunna ordna hoppas jag på.

Nu ska jag i alla fall slänga på mig myskläder, steka lite mat, och sedan placera mig framför tv:n och titta på film.
Ikväll blir det Seven Pounds. Förra gången jag såg den, så var jag så fruktansvärt trött, att jag somnade. Så tänkte se klart den nu. Har hört att den ska vara riktigt bra.

Tack alla för allt igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0