Snacka om avsmak.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev! Jag har tagit mig i kragen, och motionerar nu dagligen.
Jag ska trotts allt befinna mig i bikini om en månad, nu får det fan vara nog med fuskandet! Om inte annat, så har jag ett stort mål inför september. Och då är det fan dags att börja! Det är trotts allt inte så där jättelång tid kvar faktiskt.

I övrigt, så har jag hållt mig ganska lugn. Inget vidare uteliv sen Öja. Det var en helg med min systers vänner, som i för sig blev ganska så hård. Det sjöngs en massa snapsvisor precis som vanligt, och ju mer klockan blev, ju mer urartade det sig. Theobald är en livsfara helt enkelt.
Snapsarna flödade, och jag som aldrig snapsar. Man kan ju själv räkna ut hur det gick då. Ganska så bra faktiskt! Drack en del öl också, och jag klarade mig väldigt fint.
Dock var det inte lika fint att sitta i kassan klockan 9 dagen efter. Att öppna en hel butik, bakfull, är faktiskt inget jag rekomenderar.

Jag sparar mina krafter till semestern säger jag bara! Både krafterna och pengarna sparas till när jag och Amanda ska ner och göra Alanya osäkert. Amanda har nog egentligen ingen större aning om vad hon har gett sig själv in på! Haha.

Men för att gå in på min rubrik, så måste jag bara säga:
Tror aldrig jag har fått sådan avsmak för en människa på detta viset innan.
Hur kan man hitta på så mycket inne i sitt egna lilla huvud? Tror man på att det är sant själv, eller hoppas man bara på att alla andra ska tro på att det är sant?
Eller kanske enbart önsketänkande alltihop?!

Kan bara säga att min sommar kommer börja den 20 maj, på morgonen, när jag öppnar min första öl. Packar klart min väska. Öppnar min andra öl. Väntar på att bli hämtad. Öppnar min tredje öl. Hämtar upp Amanda. Öppnar min fjärde öl tillsammans med Amanda. Sen får man lugna ner sig, så att de inte nekar en att komma på planet. Haha.
För att sedan beställa in Smirnoff Black på planet!! Den stora längtan att sitta på planet, dricka en iskall dryck, som man så sällan dricker...
Min sommar börjar den 20 maj, och slutar nog inte på väldigt länge om jag får bestämma...!

Bjuder på en härlig låt som spelas hos Eric och Marie varje gång man är där, och vi alla njuter lika mycket varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0