14:40

Igår och idag har det städats, tvättats och sorterats en hel massa.
Har fixat så att den stationära datorn är fungerande nu. Så nu kan jag slänga in all min musik där. Ska bli skönt att bli av med det ifrån den bärbara. Ska bara fortsätta fixa det varje dag också. Lite i taget, så blir det bra i slutet.
Har kommit till tredje världen av New Super Mario. Haha. Riktigt bra gjort tycker jag!
Jag har tvättat alla gardiner och alla filtar, som är fulla med katthår.
Jag har städat bort alla julsaker. Vilket på ett sätt är jäkligt tråkigt, för det är så mysigt med röda saker i lägenheten, alla julstjärnor. Hela julstämningen för mig på SÅ mycket bättre humör! Men nu är det till att få in en annan stämning i lägenheten. Och det skall vi fixa ikväll.
Ska alldeles strax bege mig mot Bo Ohlsson, där jag ska inhandla lite nödvändiga saker, och en del saker som jag hoppas på att hitta, som kan få en ny stämning i min lägenhet. Som fortfarande håller en härlig stämning här.
Återkommer med uppdatering senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0