Från andra sidan jordklotet...

Pratade just med en underbar killkompis, som just nu befinner sig på andra sidan jordklotet. Saknar honom som fan!! Fick ÄNTLIGEN möjligheten att prata med honom över msn en liten stund.
Pratade om karlar, precis som vanligt, och pratade om vad som kunnat hända...
Men jag frågade honom, om han ärligt själv skulle kunna tro att jag alls skulle kunna tänka mig göra det med denna personen, med tanke på vad han vet.
Hans underbara svar, som fick mig att skratta rakt ut framför datorn, var det här:

haha, nej, inte du. men kanske medvetslösa jessica? hon vet ju uppenbarligen inte riktigt vad som händer...;)

Detta är en riktig kompis, som känner mig så väl.
Mer tänker jag inte säga. Tack underbara du! Du har gett mig ett leende på mina läppar, som jag kommer ha ett bra tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0