Turkiet 2010! Att minnas eller glömma?

Ja, det är den stora frågan. Ska svallvågen med ångest dränka mig? Haha.
Nej fan! En av de bästa resorna ner där! Lätt!
Mycket att minnas, och kanske en del att förtränga, men då är allt som vanligt. Och det är så det ska vara! Va fan, man är ung och singel, och då får man fan se till att leva livet också!
För de som känner mig, så kommer de märka att ångestvågen börjar lätta nu. :)

2 veckor i Alanya, Turkiet, tillsammans med Amanda. Vi har egentligen inte umgåtts sen vi var små, men har tagit upp kontakten mer och mer på senaste tiden. Och nu känner jag att jag fått ännu en riktigt nära vän.
Efter denna resan, så kan man ju verkligen säga att vi sett alla sidor av varandra, så nu behöver vi inte bekymra oss så mycket i alla fall.
Och jag måste säga att jag faktiskt tycker att vi var lika duktiga båda två, på att ta både de bra och de dåliga sidorna!
Mycket hände! Vi var på utflykter, vi festade loss, vi var på dansställen, turkisk afton, och gud vet allt. Sinnes roligt har jag haft i alla fall, men det har jag varje gång jag är där.

Kommer sakna det nu. Nu blir det ju ett tag tills man kommer ner där igen. Känns lite tråkigt faktiskt.
Och just idag, med tanke på vädret här hemma, så saknade man omgivningen och människorna där nere!

Och eftersom det finns en regel som gäller för denna resan, det som händer i Alanya, stannar i Alanya!!
Så kan och vill jag inte säga så mycket mer. Hade det sjukt roligt helt enkelt, och har upplevt ett mer kärleksfullt förhållande i 5 timmar, än jag gjort på fem år.

Så jag kommer sakna Alanya, och John Travolta. HAHA. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0