Du ska vara spännande och varm.

Jag har redan läst ut en av bäckerna som jag fick hem med posten förra veckan.
Skrattretande lättläst, med bilder och allt. En bok som inte alls var som jag trodde den skulle vara. Men det kanske har med saken att göra att jag inte riktigt kollade vad den egentligen handlade om. Det var nog mest vad jag hoppades att den skulle handla om..Eller något.

Det handlar i alla fall om en medelålders kvinna, som börjar med nätdejting, och hur hon tar sig fram i den djungeln. Absolut en del intressanta saker som jag skrattade åt. Karlar är ju så roliga ( skrattar ÅT dom, inte MED dom ). Ingen bok jag rekomenderar måste jag säga.

Sen tror jag det hela handlar lite om att jag nog inte kommer förstå mig på det här med nätdejting. Jag är kanske gammalmodig av mig där, men jag tycker att man träffar folk ute. På stan, på uteställen, genom vänner. Vad som helst. Men inte genom internet på det viset...

Men vi alla är olika, och tur är väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0