Kväll.

Kvällen är kommen, och herregud vad jag är trött och sliten. Har dock hunnit med jäkligt mycket idag, och det känns skönt! Har samlat på mig en massa vuxenpoäng idag. Så nu får det räcka ett tag framöver. Sådant är jobbigt värre.
Idag har jag hunnit med: Banken, växlat pengar, varit inne om på jobbet, promenad, storstädat en del, tvättat och varit på bio.

Dock hann jag inte storstäda så mycket som jag hoppats på, men jag är glad för det som jag hunnit med!
Får fortsätta lite till imorgon! Men köket, badrummet och garderoben är helt klara. Fläckfritt och dammfritt. Härligt! Och luktar gott gör det också. Sovrummet är nästan också helt klart. Har bara lite kvar, så som gardiner och lite sådant. Men jag kommer lägga mig i en nybäddad säng ikväll. Finns det något bättre?
Eller ja...Jag har sagt det innan, men säger det igen: Nybäddad säng, med nyrakade ben!!

Har börjat hänga upp lite mer vårgardiner, så man får in lite mer ljus och lite mer färg i tillvaron. Riktigt härligt!
Tänkte att jag ska inhandla lite vår saker i helgen, så man kan få lite mer sommarkänsla i lägenheten.
Jag älskar min lägenhet! Men vill bara få in lite sommar i den nu känner jag!

Underbar film ikväll! Mys i bion i Tomelilla, till Alice i Underlandet. Riktigt skön film! Rekomenderar den starkt!



Sitter just nu i en halvstädad lägenhet, svintrött. Men mysigt har jag. Men väldigt snart blir det sängen. För imorgon ska jag samla på mig några vuxenpoäng imorgon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0