Lovely surprise!

Helgen var den bästa på så fruktansvärt länge!
Eliten var samlad! Och med eliten menar jag: De närmsta vännerna, som ingen kan byta ut!
Det har varit planerat ett tag nu, att jag skulle ha förfest, med vidare utgång till Öja.
Ett tag, så såg det lite tragiskt ut, men när det väl blev lördag, så blev jag väldigt glad, när jag insåg vem som kom, och att det faktiskt var en del.

Och inte nog med det, så fick jag en överraskning när folket började trilla in. Nils hade kommit hem från sin långa resa, och överraskade mig. Eller ja, han kom ju inte hem för mig, men han överraskade med att komma till min förfest! Underbart! Utan någon som helst reaktion på mig först dock, men det var inte så konstigt. Min hjärna hängde inte med alls varför han stod utanför min dörr.. Stämde inte alls..
Men sen stängde vi in oss i sovrummet, och kvällen var räddad. Haha.

Kvällen var som sagt den bästa på väldigt länge. Har inte trivts så bra på många år känns det som. Mina två närmsta i mitt liv, var hemma, på min fest, och vi hade alla väldigt roligt!
Öja, sög dock. Det kändes fan som barnarov att bara titta sig omkring.. Man börjar fan bli gammal.

Tack alla för en helt underbar kväll! Ni alla är solstrålar i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0