Sanningen vann tillbaka en vän.

Ja, jag har vunnit tillbaka en vän.
Tack vare att vi båda grävde ner stridsyxan, och insåg att det egentligen i grunden inte var någon av oss som gjorde fel.
Dock, så var vi lika goda båda två, på att göra allt lite värre. Men i grunden, så var det en lögnhals som startade allt.
Häromdagen, så satt vi och snackade skit, precis som förr. Och mer och mer kom fram. Mer sanning bakom olika tillfällen. Helt sjukt när man väl insåg alla lögnerna.
Inte undra på att han inte ville att vi skulle träffas, och att han ringde och skicka sms ofta när vi väl umgicks. Tänk om vi pratade om honom. Tänk om vi kom på att han sa olika saker till oss...

Riktigt roligt att få tillbaka kontakten i alla fall, och jag hoppas nu på att vi kan hålla det hela uppe också!
Men jag har insett hur patetisk mitt X verkligen var. Och hur mycket han egentligen ljög.
Tror inte att han har något vidare att säga längre angående min otrohet faktiskt. För när man själv ljuger 24 timmar om dygnet, så är man definitivt inte bättre! Jag ljög inte. Där är skillnaden.
När vi satt och pratade, så insåg jag att han har ljugit jäkligt länge. Vi hade bara ett av fyra år som var ärliga uppenbarligen. Tack.
Stackars den nya säger vi båda två i alla fall!

Ikväll blir det cruising i Ystad! Dock verkar det inte som om vädret kommer tillåta det hela, men jag hoppas på enorm förändring! Håller just nu på att baka bröd till middagen ikväll.
För att så fort det är klart, klä på mig och köra in till Ystad för att baka och fixa lite mer inför kvällen. Kommer bli skitskoj! Underbara vänner ikväll.

Blir mer och mer nöjd med mitt singelliv!

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

Åt pipan med vårt X! :P

2010-05-12 @ 11:08:44
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0