Dejt ?

Ja, jag har väl tydligen varit på dejt på senaste tiden. Verkar det som.
Jag som alltid sagt att jag aldrig varit på riktigt dejt, har ju varit på hur många som helst, om det är det här som räknas som dejt. Men eftersom alla säger att det är en dejt, så antar jag väl att det är det.
Känner att jag inte har så mycket talan, eftersom jag är den som oerfarna på det området.

Men om detta kallas för dejt, så var det dejten från helvetet. Yay.....
När jag pratade med mina vänner, så insåg jag att jag haft kontakt med killen sen jag gick i 9:an. Men egentligen aldrig träffats, mer än när man möts ute.
En sysslolös kväll, och en inbjudan att se film hemma hos honom. Va fan, hur dåligt kan det bli?

Jag hade ingen aning om att inga förväntningar alls, kan sjunka ännu längre ner...
Har en känsla av att jag kommer hänga ut personen lite nu dock. Men va fan, det var värdelöst, så han får skylla sig själv.

Jag är inte den som är extremt utseendefixerad, men att ha en tandställning, som syns otroligt mycket, när man är 27 år gammal.
För att sen bara vara väldigt konstig. Och för att prata på om hur många katter han medvetet kört över, och katter som sprungit in i hans fälgar, "du skulle sett, det var värsta köttfärsen", att hans grannkatt inte tålde att få en träbit i huvudet. Och detta är från en karl, som vet att jag har två katter.

Jag kan ta ett splatterskämt om katter, jag är trotts allt uppvuxen på landet, och det är sådant som händer...
Men när man liksom inte kan fatta när man bara ska hålla truten.
Men jag har mina närmsta vänner, som skickade och frågade om de skulle ringa och gråta. Men va fan, filmen var ju bra, så jag kunde ju alltid se klart den, så var det inte så uppenbart. ( Plus att jag valde en film jag redan sett innan, eftersom han var konstig redan när det gällde val av film. )

Konstigt man tappar hoppet om det manliga könet, och inte känner för att gå på "dejt". Känner att jag nog faktiskt hellre är singel och har roligt, än att man ska behöva sitta med en sådan person.


Kommentarer
Postat av: Petra

jag hade låtsats gått på toa och gått därifrån. Jävla skitstövel!!

2011-03-10 @ 13:12:30
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0