10.32

Då var det färdig tränat för dagen. Ett pass, som håller på att ta död på mina armar kan jag väl säga. Men det är ju då det gör nytta. När man håller på att dö, vill lägga sig i fosterställning, för att gråta och kräka. vet man att träningen gör nytta.

Just nu sitter jag för att slappna av en liten stund, med min frukost. Ägg och bacon. Gillar denna nya "dieten". LCHF. Funkar helt okej för mig måste jag säga. Hoppas bara på resultat också, annars kommer jag bara tycka ännu mer synd om mig själv. Men jag ger allt en chans vid detta laget just nu. Tackar en av mina vänner, Petra, för detta briljanta förslag!
För så fort man ska börja med någon jäkla diet, så handlar det om att svälta sig, och det varar ungefär en halv dag, sen har man redan lagt ner det igen..
Till denna trevliga frukost, så fortsätter jag med mitt underbara The Big Bang Theory maraton! Är på säsong 3, och älskar fan bara hur otroligt töntiga de är! Underbar serie!

Kommentarer
Postat av: Petras FOTO blogg

Looking Good! ;) Vi ska bli beach babes i sommar! :D

2011-03-09 @ 22:15:01
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0