Väldigt många kansken..

Vi har en del kansken på våra katter...
På fredag kommer min gamla klasskamrat och tittar på dem, så jag hoppas ju så klart att hon förälskar sig i någon av dem! Man vill ju helst ge dem till någon man känner till, istället för att behöva lägga ut dem på Blocket, men de kommer vi nog ändå få göra..Får väl se..Hade tänkt att göra de denna veckan i alla fall..
Men idag, så har jag fotat ännu fler bilder på de små liven, för att bränna en skiva med bilder på dem till min chef!
Han var intresserad, men de var inte överens om de ville ha en hona eller hane bara, så jag sa ju då att jag kunde bränna ut en del bilder, så kunde de titta på dem och så! =)

image77

Det var väl den stora nyheten just nu i mitt liv..=P
Imorgon händer det mycket:
  • Tvätt på morgonen
  • Städa
  • Emelie kommer hit och tittar på kisarna
  • Hämta Jane i Ystad för att sen köra in till Ikea
  • Hälsa på Petra, för att titta på lägenheten
  • Johan ska på sin kompis avskedsfest
  • Kanske klämma in lite mat någonstans?
  • Och så ska jag försöka hinna betala av lite skulder också...
Tack för mig för denna dagen, nu ska jag snart till jobb....IGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0