Helgen Som Varit

Ja, den har väl varit blandad med en massa olika känslor! =P

Fredagen
Fredagen började med arbete.
Jobbade mellan klockan 10-19. Sjukt jobbigt var det, för där fanns sjukt många kunder. Så när jag skulle iväg, så hade jag fruktansvärt ont i huvet, och kroppen var trött!
Men det var bara att se till att bli klar!
Körde ifrån jobb, och hämtade två vänner, för att sen kommer hem till morsan, där Therese redan befann sig.
Maten var nästan klar, så jag hoppade snabbt som ögat in om i duschen.
Sen så blen det underbart god mat!! Lax med kokt potatis och kall sås! MMMMMM
Ja, sen så gjorde jag och Therese oss i ordning, för att sen bege oss ner till Jolle för förfest!
Skitroligt hade vi! Biljard, musik och sprit. Roligt värre.
Senare kom Sara, från jobb, och hennes två vänner också och joina.
Långt om länge, så bar det av till Bar á bar. Roligt hade jag! Det hade vi nog allihop!
Mer än så tänker jag inte berätta om Bar á bar, för det kan hända att jag säger något fel...Man vet aldrig..
Efteråt, så bar det av till Max, där det blev nattamad, och därefter var det dags att gå hem!
Kan ju säga som så, att det var längesen jag och Therese delade säng tillsammans, och herregud vad hon brer sig! =P
Hon somnade i princip så fort huvudet nuddade vid kudden, medans jag själv inte somnade förens vid 6...

Lördagen
Herregud vilken lååång dag!
Upp och igång vid halv nio! Dusch, för att sen gå hem till Patrik och lämna av Therese dator.
Det var VI som var ute igår, men han hade inte stigit upp, och han lät mer bakfull än oss! =P
Sen så var det bara till att gå tillbaka hem till morsan i regnet. Upp snabbt, för att byta om, och direkt efter sätta oss i bilen, som jag egentligen skulle kört, som mor fick köra istället...Hihi..
Ner om till Jolle för en tio sekunders visit för att hämta våra saker.
Sen var det iväg mot Rydsgård. In om hos syster för att hämta upp dem. Lämnade av Therese hemma, och sen så bar det av mot Malmö!
Big Bowl och julbord. Mmmm!
Bowlade i två timmar. JAG slog den första striken!
Och av de två seriösa matcherna vi körde, så kom jag tvåa båda gångerna! Henric kom fyra båda gångerna..Han fick inte ens vara med bland de tre bästa...MUHAHAHAHA...
Upp och äta julbord. Gott, men lite illa att magen inte fungerade riktigt som jag själv ville just idag..Blev nog lite hårt dagen innan..
Men de värsta var ju nog ändå hur tröttheten slog in...Usch!
Stirrigt värre, så fick jag köra som en galning från Malmö till Ystad. Sprang upp för att kasta på mig nya kläder, sminka mig och fixa håret. Sen så blev man hämtad av Sara!

Väl uppe på Willys på förglöggen, så fanns där typ ingen...
Öppnade första cidern. Bara att sätta igång!
När bussen skulle hämta oss klockan 18, så ramlade alla in på klockslaget! Fulla som ägg var vissa redan då!
Herregud, vad har jag gett mig in på?! Julbord med Willys...Haha...=D
Skitroligt i bussen på vägen in! Bjöds på underhåll från alla berusade HELA vägen in. Dans, skämtar och jag vet inte allt! Underbart roligt! Tänk att de verkligen bjuder så mycket på sig själva!
Men det allra allra roligaste var när vi kom in. Där vi trodde att de var, var det låst...Gick runt hörnan, där var det låst...Sen så gick de två första in på ett ställe, vilket man ju då trodde var rätt.
De går in och skriker:

- WILLYS YSTAD HAR KOMMIT!!!
Och de svaret de får är:
- Jaha...Det här är teatern...

Snacka om att man vände fort och flydde! HAHAHA.
Men ja...då visste de i alla fall att vi var i Malmö!
Resten av allt där var ju rent ut sagt värdelöst tråkigt! Trött som jag vet inte vad var jag, och efter TVÅ julbord på en dag, så kan jag ju LOVA er att man blev långt ifrån piggare i alla fall!
Vi var sju olika Willys butiker där, och de var verkligen skittråkigt!
Det hela slutade i alla fall med att jag och två andra satt på tåget hem från Malmö 23.15.
Så några större skandaler träffades väl inte på...Jag var ju inte där så länge...
Mötte Patrik och Simon på stan, där vi då gick vidare till Soft, och tog de lugnt! Sen så lurade de ut mig på villovägar...
Trevligt var de, och uppfriskande med en massa luft! Alltid trevligt att bara prata! =)
Tack Patrik! Jag vet att jag kan ha jobbiga samtalsämnen, men tack för att du i alla fall lyssnar med ena örat, och bryr dig lite...!

Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0