Värsta Dagen Jag Kan Minnas

Ja, de var igår!
Mitt X och min föredetta sambo flyttade ut, och bråkar och pratar en massa skit.
Han vill att man ska öppna sig och prata när HAN har lust för det. Men det är under tidspress, för antingen är de jobb eller någon annan som går före.
Tack säger jag bara! Tre års förhållande, och man får tidspress på sig när man ska öppna upp sig och berätta hur man egentligen känner de och så...
Jo tack, då kan jag lika bra prata med en vägg!

Tackar ännu en gång Patrik, för att han är en riktig vän, som ställer upp! Förstår att det var jobbigt för honom igår, men jag pallade inte att vara själv längre, eftersom HAN dessutom bjudit in fler istället för att kanske fråga mig ännu en gång om jag kanske faktiskt vill hjälpa honom...
Skit samma. Släng dig i väggen, för de kan vara jobbigt att sova hemma hos sin mamma i de sängarna där finns....
Tusen och en ursäkter hela tiden för att du inte kan erkänna som de egentligen är!
Hoppas du sov jävligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0