Ikea

Idag, så körde jag ensam in till Ikea för att köpa sängstommen som jag och johan velat ha i en hel evighet.
Jag hade tänkte att överraska Johan, så att kartongerna fanns där hemma när han slutade jobba.
Jag begav mig mot Malmö så fort han cykla tillbaka till jobb efter lunch.

Kom in till ikea, och såg att sängen faktiskt fanns där! Gick rätt bra att få den på vagnen, gick och betala, och så skulle man ut till bilen och lasta in den...
Jag trodde nog att jag typ var världens starkaste kvinna eller något...
Där stod jag och kämpade och kämpade, men den jäkla sängen rörde inte sig det minsta...
Fram kommer en snygg kille och frågade om jag ville ha hjälp...
LITE dum kände man sig allt! Eller snarare, som en riktigt dum blondin, som trodde att jag skulle klara de själv...
Men vi fick in den i bilen...hade den bredvid mig när jag körde..Sätet så långt fram jag bara kunde...
Startade bilen och såg att en lyckta var sönder...
Polisen hade älskat att stoppa mig på resan hem där alltså! Körde för fort, hade sängen enda framme bredvid mig, och en trasig lyckta....
Hem kom jag, och fick ringa johan och be honom att hjälpa mig...
Men nu har vi våran säng i alla fall!
image55

Tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0