Böcker

Ja, jag älskar roliga böcker som man själv ska fylla i svaren och sånt på!
Jag har fått en av Johan: Bibeln - En bok om mina vänner

JÄTTE
rolig är den! Massa privata frågor, och ibland handlar de bara om hur man själv tolkar det hela! =P
Men ingen får lov att läsa någon annans text innan de skrivit in sin egen, och sen så beror de lite på vem det är också, om de får läsa allt...=P
Men två saker är ett MÅSTE: Svara på ALLA frågor och vara HELT ärlig..Men jag har sett att någon inte gjort det, så får väl ta och jaga ikapp dem, och fixa det!

Några olika frågor:

Jag sover: * Naken   *Underkläder   *Överallt   *Ensam
Jag har kysst: * 0-10   * 11-20   * 21-40   * Slampa
Bästa platsen på jorden:
Person jag alltid kommer att vara kär i:
Min bästa ovana:
Mitt bästa partytrick:
Konstigaste platsen jag har haft sex på:
Favoritställning:

Osv. Osv. Skit rolig är den! Om där är någon som har något annat bra förslag på sånna här roliga böcker, så SKRIV! Jag vill sjävklart ha alla de 101 saker bla bla bla...=P

Kommentarer
Postat av: Petra

DU ÄR UTMANAD! Ta en bild och visa var du sitter och bloggar! Släng in ett inlägg till mig sen när utmaningen är uförd! :D

2007-10-24 @ 18:04:13
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0