Stackars Berit...

Ja, dyr och besvärlig är hon! =P
Nej, men nu har vi tagit oss i akt att kastrera lilla stackars Berit.
Och JO! Det heter kastrera till honkatt också! Det är inte jag som är förvirrad, det heter så!
Det hela gick väl bra, i alla fall vad jag fick reda på, tyckte fruktansvärt synd om henne, men det gör jag väl egentligen fortfarande. Men när jag hämtade henne, så var hon riktigt groggy, och det kändes som om hon var fruktansvärt sur på en. Men ja...Allt har väl mer eller mindre löst sig.
Men jag har bara haft hankatter innan, och jag kan ju bara säga som så, att jag vill aldrig mer ha honkatt, för det är ju riktigt jobbigt när de blivit kastrerade! Hon ska ha tratt i 14 dagar, och det är tills nästa måndag, den 8 oktober.
Usch...
Så Johan har sovit på soffan under hela tiden, tillsammans med Åke, eftersom vi skulle hålla dem ifrån varandra under hela tiden...Och så har jag fått ta sovrummet tillsammans med Berit.
Jobbigt värre kan jag berätta för er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det heter väl sterilisera inte kastrera?!

2008-01-30 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0