Hur Många Hjärnceller Gick Det EGENTLIGEN Åt I Helgen?

Ja, uppenbarligen för många...
Körde hemifrån i måndags, för att börja jobba klockan 14. Och väl på jobb, så fick man ett trevligt välkomnande:
- Va fan gör du här?! säger Alexandra.
Jag tackar, och undrar vad fan de är med henne...
Jo, då är det som så att jag uppenbarligen var ledig denna trevliga måndagen...
Så då frågade min syster den fina kommentaren:

Hur många hjärnceller söp du egentligen bort i helgen?!

Jo tack, UPPENBARLIGEN för många...
Helgen gick till som den gjorde...Erhm...
När vi, familjen Wihlborg satt oss ner tillsammans, och pratat om lördagen, så har vi väl ganska så väl fått ihop vad som hände igenom hela kvällen...
Och det var ganska så mycket om man säger så! Men någon som helst tidsuppfattning har vi fortfarande inte...

Jag vet mina fel i alla fall:
1. Jag fick en fruktansvärt trevlig bordsherre.
2. Jag snapsade. ( Vilket jag ALDRIG gör, för att jag inte tål det! )
3. Jag snapsade ännu mer.
4. Jag drack både vin och öl.
5. Min bordsherre säger att han mött sin överkvinna när det gällde drickandet.
6. Därav: Jessica fortsatte att snapsa när han skålade.
7. Jag drack grogg.
8. Jag hade två vita helger innan denna festen.
9. FRI sprit i baren...... ( Förklarar det mesta!! )

Ja, jag vet i alla fall var mina fel var...
Men jag vet även vad jag gjorde rätt:
1. Jag gick ut och tog luft när det tog emot lite....
2. Nummer ett var nog det enda rätta jag gjorde egentligen.

FÖRUTOM:
Att jag hade jävligt roligt, och det är hela huvudsaken med det hela!
Och hela familjen Wihlborg var på G! Det är sånt som räknas, och det var det mest underbara på hela kvällen!
Och OTROLIGT snygga var vi alla tre, eftersom vi hade vår personliga makeup artist som skötte om oss!

Och tack Axel för att du tog hand om mig hela kvällen....=P Och för att du ville bära ut min syster.
Mitt skärp och mina skor var dock inte hela dagen efter, men det är väl sånt man får ta.

Flashbacks får vi uppenbarligen alla fortfarande, så vi ringer och uppdaterar varandra konstant!

Men fortfarande:
De mest charmiga killarna är fan upptagna...Jävla skit!

Fortsättning följer på denna kvällen lite senare...


Kommentarer
Postat av: Linus

***Men fortfarande:
De mest charmiga killarna är fan upptagna...Jävla skit!***

HAHAHAHA , Och hur i helvete gick det med att vara singel egentligen? :D

2008-04-23 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0