Ledig dag.

Idag är det min enda lediga dag denna veckan. Suger gör det! Speciellt eftersom vädret är som de är!
Men jag har ändå en del att göra.
Mitt X var hemma hos mig innan, för att hjälpa mig med datorn, och även hämta lite mer av hans saker.

Och nu sitter jag som ni kanske förstår hos morsan som vanligt. Fan va jag vill ha internet!
Men jag väntar hellre tills jag har flyttat!
Alldeles strax ska jag hoppa i duschen, och sen så ska jag bege mig ut till mina gamla grannar, eftersom hon fyllt 40! Och förtjänar därför en kram. Ja, okej då...En present också...=P

Efter det, så blir det hem till syster, för att äta middag, och snacka en massa skit!
Och vad kvällen har att bjuda på vet jag inte än, men jag tänker ju i alla fall inte sitta hemma. Det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0