# 12.

Jag, syster, Linda och Therese var inne i Malmö i torsdags, för att se Takida, och Hardcore Superstar.
För det första, så var det en timme och 45 minuter försenat, vilket var segare än segast, för det andra var vi hungriga, för det tredje körde jag, och för det fjärde, så spelade Takida bara i 40 minuter.

Det de spelade var sjukt bra, men ändå!? 40 minuter?! Det är ju ingenting?!
Så mellan banden, så sprang Therese och jag ut och för att hitta mat. Men först fick hon fjäska oss förbi vakterna för att vi skulle få lov att komma in igen.

- Men jag är verkligen JÄTTEhungrig. Får jag ta med mig henne också? (Mig.) Men mamma har sagt att jag inte får lov att gå i Malmö själv....

Så, sen sprang vi och jagade mat på gatorna. en jävla tid tog det, men sjukt gott var det med mat!
Tillbaka lagom till Hardcore Superstar, vilket Therese uppenbarligen inte hade så stor koll på vad de var för musik, för hon så fruktansvärt rolig ut när de började spela.
Om man bara hade haft ett fotografiskt minne...Det hade varit så jävla underbart!
Som om det inte var nog att hon hoppade en halv meter när de hade soundcheck, och de slog på en trumma. Haha.

Sen var det bara till att köra hem, och vara lite halvt besviken, men ändå jävligt nöjd för att man sett och hört dom!

Och en sak på listan avklarad!
# 12. Gå på en konsert.

Har du varit på en Takida konsert? Vad tyckte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0