En Väldigt Speciell Dag...

Till en väldigt speciell person!
Ja, i söndags, så ägnades en dag till att fira!
Dock tillät inte vädret mig till att fullfölja mina planer, eftersom det var väldigt regnigt. Så jag fick improvisera en hel del, men det blev hur bra som helst ändå om jag får säga vad jag tycker! Förutom en liten sak då ju, som jag skrev om i söndags...
Att man ens har mage till att förstöra någons dag på det sättet, det är helt otroligt för mig...
Men uppenbarligen inte för andra, som fortfarande tror att man kan komma före alla andra hela tiden.

Morgonen började bra i alla fall, där gick allt enligt planerna, och sen så var det ju resterande av dagen som inte blev alls som planerat. Om det bara inte hade regnat. Jag hade inte brytt mig om det varit mulet, men inget regn bara.
Men ja...Inget vidare att göra åt det. Man fick ta det som det var, och bara njuta!



Hoppas att dagen uppskattades lika mycket för personen som fick allt, som jag gjorde.
Och jag hoppas på att folk ska sluta lägga sig i andras liv, och kanske ta tag i sina egna istället för att bekymra sig för något som de inte kan göra mer än värre!

Har du någon speciell person som du tycker om att göra saker för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0