Mini Semester.

Ja, idag påbörjade jag min lilla mini semester.
Det har än så länge bara varit positivt, och väldigt skönt att veta att man slipper jobbet några dagar till.
Där är en del saker som är inplanerade dessa dagarna, som vi ska hitta på hade vi tänkt.
Detta är några av sakerna som står på schemat än så länge:

  • Skånes djurpark.
  • Cykla på Ven.
  • Gå på cirkus.
  • Bowla?
  • Motionera mycket!
  • Personalfest.
  • Tosselilla.
  • Bio?
Och de flesta står ju självklart med på min lista, för jag gör ju allt för att klara av det mesta!
Och denna dagen började med en timmes Wii Fit (precis som igår), vilket sedan ledde till att göra sig i ordning och bege sig ut på nya äventyr.
Vilket blev att bege sig upp till Skånes Djurpark. Och där var riktigt fint och roligt!
Inget jag minns att jag gjort innan måste jag säga, och det var inte en liten runda man fick gå heller precis.
Så det blev en väldigt intressant utflykt.
Och vi fick då även reda på att vi hoppar lika långt som grisar....Deprimerande men sant.


Sen så på vägen tillbaka, så körde vi in om på Pema. Och där har jag nog heller aldrig varit. Sjukt mycket prylar om man säger så!
Men det blev bara en kattmatskål för mig så att säga. En lite större, som gör så att katterna inte spiller ut all maten på golvet. Känns som om jag hade behövt fota den, för förklaringen blev ju kass om något...
Men ja.

Så nu är jag och mina små bebisar (Berit och Åke) ute på äventyr, och njuter av våran lilla mini semester!
Njutas ska det, men där är en hel del saker som vi förhoppningsvis ska hinna med att göra också, och träningen får jag ju absolut inte lägga på hyllan nu när jag börjat så bra, och redan ser förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0