Baka!

Äntligen harj ag gått upp, och börjat göra allt det jag ska! Är igång med min andra maskin tvätt, har bakat ihop två saker som jag skulle göra innan jul. Ska börja med den tredje nu. Och sen när Johan kommit hem, så ska vi bygga ihop möbler!
Sen blir det nog mest bara in i duschen och iväg till jobb. ska nog vara glad om jag överhuvudtaget hinner bygga ihop båda mina möbler...
Men jag håller tummarna! Eftersom jag, peppar peppar, har hunnit med så mycket än så länge. Och ska förhoppningsvis hinna med minst en baksak till. Om inte två. Men några saker har jag inte längre ingredienser till, så de ska jag handla ikväll. Och sen så vill jag inte vara själv när jag ska göra andra saker. Men imorgon ska jag väl se till att komma upp på morgonen igen, och se till att baka någon sak till. Sen så får jag se när jag hade tänkt hinna med att båda ska baka. Men det löser sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0