Dagen/Helgen.

Idag ska vi hinna med en hel massa! Och likaså imorgon är det tänkt.
Idag ska vi:
  • Till apoteket.
  • Till Sjöbo och förhoppningsvis hämta ett barbord.
  • Till Ikea och handla lite.
  • Till Ystad och hämta tapeter.
  • Till Willys och hämta ljusstakar, som Johan inte vet om, men jag ska överraska honom.
  • Göra sig i ordning för en utekväll tillsammans med Johans jobb.
  • Tillbaka till Sjöbo, för att sen vidare till Lund med Johans jobb, och se 500.
Det är som planen ser ut just nu. Detta är bara måsten på denna listan. Sen så hoppas jag att vi hinner göra lite i lägenheten också, men det är absolut inte säkert, eftersom vi ska vara i Sjöbo på Johans jobb klockan 16. Så det kan nog bli lite väl tajt.
Jag behöver ha tid på mig att göra mig i ordning, dels för att jag klippte mig igår, och jag vet hur svårt jag har det för att få till en frisyr när jag just klippt mig.

Söndagen är tänkt att den ska bli lite mindre jäktig, och lite mer jul mysig.
Detta är söndagen:
  • Handla till bak.
  • Baka.
  • Julpynta.
  • Tvätta.
  • Stryka gardiner.
  • Ta ner katterna för första gången i min lägenhet.
  • Få gäster vid 15 tiden, och fika.
  • Få gäster vid 17 tiden och äta middag.
Fullbokat upp över öronen, men förhoppningsvis blir det bra. Detta är den sista dagen innan jul som hela min familj är ledig, vilket jag då tänkte att man kunde göra något mysigt med. Och jag behöver verkigen julpynta klart nu! Måste bara se till att komma in i garderoben där allt julpynt ligger, eftersom det är instängt av allt Höganäs....
Inte lika roligt.

Några idéer på vad vi kan baka och laga till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0