Jävla Fiskben!

Helt sjukt. Jag lagade middag igår kväll, och hade maten färdig till när Johan kom hem ifrån jobb,eftersom jag själv för en gångs skull slutade tidigt.
När jag nästan ätit klart, så upptäcker jag ett fick ben, precis när jag sväljer. Och ja, nu sitter jag här vid datorn på tisdag morgon. Ringt och sjukanmält mig har jag. Provat att äta det mesta för att få ner skiten.

Jag åkte in till akuten igårkväll, eftersom jag fick panik, och det gjorde så fruktansvärt ont! Det satte sig rakt på tvären, och det sitter som sagt fortfarande kvar. Jag har inte sovit så mycket inatt om man säger så.
Satt i alla fall på akuten i 1,5 timme, och fick sedan svaret att öron/näsa/hals avdelningen finns inte där på kvällarna, så jag skulle ringa dom klockan 8 i dag då ju. Åkte hem igen, med det jävla fiskbenet i halsen...Mindre trevlig kvälll om man säger så.

Och jag sitter just nu, och känner hur det rör sig i halsen. Nervös som fan är jag för att åka in till sjukhuset idag igen. De ringde mig 08.05 ( jag fick ju reda på att jag skulle ringa, men okej ), och jag fick tid klockan 10.40. Jag hoppas att allt ska gå väldigt smärtfritt, och att vi ska få ut skiten på ingen tid. Och att jag får massvis med bedövning i halsen, för annars klarar jag inte av det.

Så jag säger bara, JÄVLA FISKBEN!
Men nu har jag fått uppleva det också, och aldrig mer vill jag känna på detta om man säger så! Inget att rekomendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0