Julpynt.

I helgen, så julpyntades det i min lägenhet. Mysigt blev det tyckte jag! Rött och juligt.
Katterna fick för första gången komma ner i lägenheten, och börja bekanta sig med sin nya lägenhet. Sjukt rolia såg de ut. Och Berit återtog sin fåtölj som hon hade även i Sjöbo. Och Åke återtog soffan.
Mysigt värre. Lite stressigt var det väl mer eller mindre hela söndagen, och vi fick inte hälften av sakerna gjorda som vi ville. För vi ville baka en massa julgodis.
Men vi skulle ha gäster på kvällen. Lite som ännu en inflyttningsmiddag. Första gången Johans pappa och Cecilia befann sig i min lägenhet. Och de tyckte den var väldigt fin. Roligt att höra! Känns att man lyckats!
Även syster med bihang och mor med bihang var med!

Hade tanken att detta var den enda gången familjen kunna träffas innan jul, för sen jobbar jag häcken av mig nu innan jul. Så tänkte att man kunde ha lite julmys så här innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0