Listan.

Jag har dessvärre lagt listan ganska så mycket på hyllan, eftersom det handlar väldogt mycket om pengar, och det äger jag inga för tillfälligt. Och tid har jag inte heller så jättemycket.
Men detta har jag också hunnit med fram tills nu i alla fall:

# 33. Skissa upp något att ha på en fondvägg.
# 70. Gå ut och festa minst en gång i månaden.
# 78. Gå ut och festa i Malmö 1 gång i alla fall.
# 83. Handla minst 2 nya klädesplagg i månaden.
# 84. Sätta 200 kronor på fonder varje månad.

Det är lite mer som blivit gjort i alla fall. Men jag har liksom gett mig fan på att inte fuska, och det har jag inte heller! Istället, så är jag helt ärlig, och hinner inte med mer än jag gör helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0