Bortkastad Tid?

Ja, då har man fått reda på att X:et flyttat ihop med tjejen han bodde med för 1,5 år sedan igen...
Det gör faktiskt bara att allt känns som bortkastad tid när jag blev tillsammans med honom igen efter förra sommaren. Var det så han egentligen ville ha det hela tiden?
Men i vilket fall som helst, så fick jag ju rätt i slutändan om varför förhållandet inte fungerade i slutet.
För att det inte var mig han ville vara med.

Så ja, det är jäkligt tungt just nu. Men det kommer man ju över! Man får gräma sig lite för sig själv, gräva ner sig i sängen med en massa godis, och se en massa film.

Dock blir jag glad när man får höra från min underbara älskling att jag inte har varit så här rolig under tiden jag varit tillsammans med honom. Och att jag äntligen bjuder på mig själv, och unnar mig själv, och har roligt. Festar, och ser vad som finns där ute i världen!
Det gör faktiskt att man mår så mycket bättre. Hon är dessutom inte den första som säger att jag har förändrats väldigt mycket. Till det bättre. Inte så tillbakadragen och ger järnet och har roligt!
Tack Therese! Du vet verkligen hur du ska göra mig glad igen!

Så ja, för de som känner för att umgås med mig, så är jag nog inte så trevlig att umgås med nu.
Vill jättegärna att någon ska umgås med mig, men ni får ta att jag är lite grinig just nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0