Hur ska vi rädda världen?

STOPPA EN KORK I RÖVEN PÅ ALLA DJUR!
Ja, det är vad Joanna och jag lärt oss av filmen vi såg ikväll.

Det hela började när vi var nere i Turkiet, och där stötte vi på Emily och Joanna. Som såg till så att kvällarna blev lite roligare! I vilket fall som helst, så när vi satt på bussen på väg till flygplatsen där nere. Sjukt övertrötta, och glada över en härlig semester. Så berättade Joanna lite om hennes familj, och då kopplade jag detta lite till en trailer jag sett. En trailer om får. Black Sheep hette den. Berättade lite vad jag uppfattat att en handlat om.
Sjukt roligt hade vi, och la av värsta garvet allihop.
Vi trodde att de på bussen skulle lämna oss på det lilla stoppet vi gjorde innan flygplatsen...
Men vi hade roligt, sen så sket vi väl i resten!? =P

Filmen i alla fall. Ehm..ja, vet inte riktigt var man ska börja.
Men jag tror att jag tar det som Joanna och jag satt och kombinerade ihop lite när jag var hos henne, på hennes blogg.

Låt mig sammanfatta 1 ½ timmes garvande varvat med hysteriska skrik.

- Söta får.
- Korkade människor.
- Böljande engelska kullar.
- Ett labb mitt i bushen.
- Ett muterat litet lamm som överbemanar en 100 kg människa.
- De söta fåren förvandlas till inte så söta får.
- Korkade människor springer MOT fåren.
- Korkad biten man sätter på ett får.
- Man på 100 kg får päls.
- Kvinna i högklackat, vit kostym, i en skog.
- Man på 100 kg klipper sin päls själv i en lada.
- Kvinna tänder ett doftljus nere i en grop.
- Får börjar brinna.
- Får anfaller resten av människorna som skriker " Aaaa...sluta bitas!"
- Man får snoppen avbiten.

Och det hela slutar med att killen (hjälten) spränger hela jävla flocken genom att kasta en tändare mot dem och BAM, de dör av sina egna fisar då de har pruttat konstant genom hela filmen och tjejen med doftljuset brainstormar fram att WOW en djurfis innehåller metangas. (Vilket då försämrar växthuseffekten)

Ja, har du verkligen INGET annat att göra, så se denna filmen, men då ska du verkligen ha sett alla andra filmer som finns på jorden!
Här har du en liten förtitt om du är sugen på att se den:


Sinnes...Helt enkelt sinnes..Mer kan man inte säga om den..
Men vi har ju en ursäkt. Vi var ju tvungna efter att ha garvat åt något som vi inte ens visste vad de egentligen var när vi var på semester...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle kicki behöva..

2008-02-22 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0